조조하사의 Gaming Nexus☆

I was about to write some posts about Abstract Algebra, but...



아악!!! 이전에 4단원 '체와 다항식' 파트 업로드하던 게 안 끝나 있었다는 걸 알게 되었습니다.

지금 2단원 '군' 파트로 돌아가서 열공중인데 4단원 안 끝내고 이거부터 올리면 뭔가 꼬여도 심각하게 꼬일 것 같아서

우선 짬짬이 4단원 끝내놓고 2단원을 업로드 하기로 했는데 언제부터 시작할 지 모르겠네요.

결국 2018년도 수학공부의 시작은 해석학부터가 될 듯합니다 ㅠ

지금 해석학만 한 7단원 분량이 쌓여있...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


AAAAAHHHHH!! I found that I didn't study all of Stage 4 'Fields and Polynomials' of Abstract Algebra.

Recently I'm studying Stage 2 'Groups'. So if I upload them, then it will cause such a confusing.

I'll upload remained parts of Stage 4 before Stage 2. But I don't know how long it will take.

In conclusion, Real Analysis seems the first of my 2018 Mathematics. I reposited about 7 parts of Real Analysis lol