조조하사의 Gaming Nexus☆

[Double Focus] I saw it First time in real...

<세키반키에게 몸을 찾아달라는 퀘스트를 받았다!>
-Took a quest(Find her body) from Sekibanki!

이번 겨울 코미케 87에서 나온 아쿠아스타일의 '더블포커스' PV입니다.
저런 이벤트가 있을 거라고 예상은 했지만 실제로 보는건 처음이군요;
참고로 화면상의 저 머리는 '목을 공중에 날릴 수 있는 정도의 능력'을 지닌 세키반키라는 캐릭터입니다.
Above is a shot in PV of 'Double Focus', a doujin game published in C87(Comic Market 87).
I thought the event such as that will exists, but it's first time to see that in real!
The head-only character is called 'Sekibanki', who is a Touhou Project character. She can make her head fly as her own ability.

C87을 맞아 재밌어보이는 게임을 찾던 도중 이런걸 발견했네요 ㅎㅎㅋㅋ
역시 아쿠아스타일 퀄리티;
이걸 즐기기 위해선, 정품을 질러야겠지요 = =ㅋㅋ
I found it while I find some interesting Touhou Project doujin games published in C87.
As expected, doujin group Aquastyle also made high-quality game this time.
For enjoy it, I should buy the game CD contains license. :d