조조하사의 Gaming Nexus☆

[C&C TA](Diary) World 105 - Sniper Researched lolz

아래는 기념영상(300mb를 넘어서 2개로 짤려버렸지만 뭐 첫번째꺼만 보시면 될듯 ㅎㅎ)
Below are a commemoration records :D(It was over 300mb so divided into two records. See first record)

<1, 2, 3차 공격. 1차 = 조조하사, 2차 = 동맹원, 3차 = 조조하사>
-1st, 2nd, 3rd attacks. 1st = Vjjo, 2nd = Alliance main attacker, 3rd = Vjjo

1차에서 방어시설을 부쉈기 때문에 2, 3차에서 적들의 체력이 회복되지 않는걸 확인하실 수 있습니다.
공격전에서 '방어시설'의 파괴는 매우 중요한 임무 중 하나죠.
In 1st attack, I blew the Defense Facility up so enemy's HP couldn't take the auto-repairing in 2nd, 3rd attacks.
In offense, 'break DF' is one of the most important tactics.

<마지막 마무리. 동맹원의 허가로 제가 자원냠냠했습니다 ㅎㅎ>
-Last attack of Vjjo. There was a permission of alliance main attacker, so I got the resources :D

체력은 엄청나게 약하지만(무려 보병 특화가 아닌 녀석들에게도...안습), 대 보병 공격력과 사거리가 극대화된 유닛입니다(MG랑 상대 저격수만 조심하면 될듯) 되게 좋네요 ㅎㅎ 제가 또 저격광이라 ㅋㅋㅋㅋ
Very weak for enduring(even against non anti-infantry...), but perfectly good against the infantries(watch out for enemy's MGs and Snipers). I'm even sniphilia lol